top of page
ebbg.png

יעוץ קריירה 

אני מביאה שילוב ייחודי של מומחיות הנובע מהניסיון הרב שלי בעבודה עם החברות ההיטק המובילות במשק 

כיועצת קריירה מוסמכת, מנהלת גיוס בכירה ומובילת דעת קהל בתחום משאבי האנוש והגיוס, אני מביאה לשולחן ניסיון עשיר וייחודי. הניסיון שלי כולל עבודה בחברות הייטק מובילות כגון גוגל, אינטל, אינטואיט ומטה, עם התמחות בגיוס אוכלוסיות מגוונות. אני מבינה את שוק העבודה בהייטק מבפנים, יש לי הבנה מעמיקה של תהליכי גיוס בסוגים שונים של חברות, ומומחיות בתהליכי גיוס של אוכלוסייה מגוונת. כמו כן, אני מצטיינת ביכולות אסטרטגיות ובפתרון בעיות מורכבות, ויש לי רשת קשרים רחבה הנובעת מהניסיון הרב שלי.

שירותיי כעצמאית נוצרו כתגובה לצורך בוער שזיהיתי בשוק העבודה. אני מציעה ייעוץ אסטרטגי וטקטי למנהלים בכירים ומחפשי עבודה המעוניינים למצוא את ההזדמנות הבאה בקריירה שלהם, וליווי אישי ותמיכה רגשית במהלך תהליך חיפוש העבודה. כמו כן, אני מסייעת לעובדים שמרגישים 'תקיעות' בקריירה, ומחפשים שותף בחשיבה ולווי כדי לחקור ולדייק את היעד הבא שלהם.

הערך המוסף הגדול ביותר שלי ניתן לזהות בשלושה קהלים עיקריים: נשים בתחום ההייטק, מנהלים ובכירים בהייטק, ונשים ומנהלים בתחום ההייטק הסובלים מקשיי קשב וריכוז.

שרותי היעוץ והליווי שלי כוללים:  

1. “מישהו לחשוב איתו” - פגישת איבחון והכוונה ראשונית של כשעה וחצי לכול נושא בתחום הקריירה בו אתם חשים תקועים וזקוקים לעוד פרספקטיבה מחיפוש עבודה, קושי לקבל קידום , קשיים בתקשורת עם המנהל וכו.

עלות השרות -600 ש”ח מראש בביט או פיבוקס לאחר מילוי שאלון הכרות.


2. "עושים יחד סדר בבלאגן” - סדרה של חמישה מפגשים שבהם אני נותנת כלים ומלווה אותך בהתמודד הריגשית עם תקיעות מחשבתית בנושא קריירה כזה או אחר ( חיפוש עבודה , הסבת מקצוע, מעבר תפקיד בתוך האירגון , הכנה לקידום וכו..)

עלות השרות - 2500 ש”ח מראש בביט או פיבוקס לאחר מילוי שאלון הכרות.

3."משרת החלומות שלי" - ”מאסטרטגיה לתוכנית פעולה פרקטית “ סדרה של עשרה מפגשים הכוללת התבוננות עמוקה בפער בן המצוי לרצוי , המשאבים הקיימים ,המוטיבציות, כללי השוק הלא פורמלים ,בניית תוכנית פעולה אסטרטגית בטווח הקצר והבינוני וארוך, ליוווי ריגשי צמוד לארוך בנייה ישום התוכנית.

עלות השרות - הוא 4,500 ש”ח מראש בביט או בפיבוקס לאחר מילוי שאלון הכרות.

​​

בנוסף עבור שרותי "עושים יחד סדר בבלאגן” ו - "משרת החלומות שלי":

    • לבדיקת התאמה ראשונית מוזמנים לתאם פגישה ללא עלות כאן

    • מפגשים שבועים או דו שבועיים פנים מול פנים או בזום לפי צרכי הלקוח.​
    • אורך מפגש כשעה ועלול להתארך עד שעה ורבע בהתאם להספק בפגישה.

    • ייעוץ ותמיכה מותאמים לאורך כל התכנית בין המפגשים דרך Whats Up.

מוזמנים לקבל השראה מסיפור הקריירה שלי בלינק להקלטה של מפגש לייב כאן 

.

צרו איתי קשר עוד היום כדי להתחיל בשותפות טרנספורמטיבית שתחולל מהפכה בתחום הקריירה שלכם!

bottom of page