top of page
ebbg.png

ליווי מנהלי גיוס

אני מאמינה שניהול גיוס הוא ניהול פרויקט, סימפוניה מפוארת שבה כל מאמץ גיוס תופס את מרכז הבמה.

תארו לעצמכם עולם שבו כל יום מציג הזדמנות להציג את המומחיות שלכם, להציג תוצאות מוחשיות ולהימדד לפי ההשפעה העצומה שאתם יוצרים. יחד עם זאת, בתוך הכאוס והאופי המהיר של העבודה, קל להיקלע לרדיפה אחרי כיבוי שריפות.

אבל מה לגבי חשיבה לטווח ארוך? איך אתם יכולים למצוא את המרחב לתכנן אסטרטגיה, להגדיר יעדים ולייעל תהליכים כשהמשאבים מוגבלים והלחץ לא מרפה?

אני מאמינה שניהול גיוס הוא ניהול פרויקט, סימפוניה מפוארת שבה כל מאמץ גיוס תופס את מרכז הבמה. זוהי צורת אמנות שדורשת ממך לחבוש את הכובע של מנהלת פרויקט מבריקה, המנחה ללא מאמץ את התהליך מתחילתו ועד לסיומו המוצלח.

בנוף העבודה המתפתח של היום, אתם, כמנהלי ומנהלות גיוס, חובשים כובעים רבים בו-זמנית. מלהטטים בין תחומי אחריות מרובים, ושואפים למציאת האיזון המושלם. האיזון הזה יכול להגיע מתכנון נכון ואסטרטגי באמצעות למידה ותרגול מתודולגיה של ניהול פרויקטים שתספק לכם ניהול תהליך גיוס שמשגשג ביעילות. ממיפוי מדיניות ונהלי גיוס מקיפים ועד ליצירת תוכניות Onboarding בעלות השפעה וטיפוח ניידות פנימית, אני אנחה אתכם בכל שלב בדרך.

1. תכנון קפדני וטיפול בזריזות, אופטימיזציה של תהליכים, בתפניות בלתי צפויות ועד שליטה בניהול סיכונים וניווט ברשת הסבוכה של ממשקים פנימיים וחיצוניים. בעבודה איתי אני אצייד אתכם במיומנויות ובאסטרטגיות להצטיין.


2. מנטורינג ואימון ליצירת תפיסה עצמית בריאה ועדכנית של תפקיד ניהול בשילוב עם שיפור היכולות הרכות שלכם, כגון חשיבה אסטרטגית, פתרון בעיות מורכבות, יכולות השפעה מקומיות וגלובליות, יכולת תכנון, קידום פרואקטיבי, יכולות הובלה של צוותי גיוס, הובלה של מנהלי גיוס, מיצוב כשותפים עסקיים אסטרטגים מול ההנהלה הבכירה, המנהלים מגייסים, ושותפים אחרים בתוך ומחוץ לאירגון.

בנוסף על פי הצרכים שלכם אני מציעה שרותים בתחומי ההתמחות שלי:

שותפות בתכנון, בנייה, ביצוע ויישום יוזמות אסטרטגיות שמעלות את הארגון שלכם לגבהים חדשים.
 

ליווי נושא אסטרטגי

ביחד נתעמק במורכבות של תהליכי גיוס אפקטיביים, ואאפשר לכם לבנות צוות גיוס חזק, ליצור חווית Onboarding חלקה ולחקור את התחום העצום של ניידות פנימית וגיוס מגוון.

סדנאות בנושאים ספציפיים

נתמודד יחד עם האתגרים החשובים לך ביותר, נעמיק באמנות הניהול והנהגת צוות, נציע ייעוץ מומחה לשיפור כישורי הייעוץ שלכם, ייעול ארגון הגיוס שלכם ונצייד אתכם ביכולות לבנות מסרים מדויקים לכם להשיג את מה שאת צריכה אל מול ההנהלה.

תמיכה במשימות יומיומיות

מוכנים לצאת למסע יוצא דופן של טרנפרומציה של תהליכי הגיוס שלכם? מוזמנים לקבוע פגישת הכרות

bottom of page