top of page

ניווט בשוק העבודה של 2023 הוא כמו קניות של בגדים עם מדיניות החזרה של 14 יום.

ניווט בשוק העבודה של 2023 הוא כמו קניות של בגדים עם מדיניות החזרה של 14 יום, רק כדי למצוא משהו טוב יותר וזול יותר מיד לאחר ביצוע הרכישה! 🛍️💔


לא יכולתי להסכים יותר עם התחושות המובעות בפוסט שכתב נריה אורן. תודה שביטאת היטב את מה שמחפשי עבודה רבים אחרים חווים.


אני שמח לחלוק איתכם את מיטב הנטוורקינג ועצות המותג האישיות שאני נותנת למחפשי עבודה בשעות המשרד שלי בשוק העבודה הישראלי וב-X פקטור הכי חשוב - זה פחות על מה שאתם יודעים ויותר על מי אתם מכירים:


🔑 את מי אתה מכיר שחושב עליך כאדם חיובי


🔑 את מי שאתה מכיר שמעריך את המותג המקצועי שלך, ועוד יותר טוב - להכיר את העבודה המקצועית שלך ממקור ראשון.


🔑 מי שאתה מכיר שהוא חלק מהמעגלים המקצועיים והחברתיים של חברות המיקוד לחיפוש שלך.


צור את הנתיב שלך כדי לגשת למעגלים המקצועיים והחברתיים של חברות היעד בחיפוש שלך על ידי בחירת אסטרטגיות הרשת שאתה מרגיש איתן הכי בנוח וליישר קו עם החוזקות שלך! פעם שאלו אותי בפאנל סטודנטים איך הצלחתי להתקבל לגוגל, מטה, אינטואיט ואינטל. עניתי שזה כמו להתקבל לדירקטוריון חברה- רק לראשון קשה להתקבל, והרשת החברתית והמקצועית הפנימית שלך תדאג לכל השאר.


הנה כמה דוגמאות לאסטרטגיית רשת שיכולות לעזור לך להתניע:


🎤 עבודה בהתנדבות הקשורה לתעשייה או לתחומי העניין שלך ולפרויקטים שיתופיים: עסוק בפרויקטים שיתופיים כגון תרומה לפרויקטים מונעי קהילה.


🎤 ראיונות דמה: אנא צור קשר עם אנשי מקצוע בענף הרצוי לך ובקש ראיונות הסברה. שיחות בלתי רשמיות אלו מספקות תובנות חשובות לגבי התעשייה, תרבות החברה ומקומות עבודה פוטנציאליים.


🎤 קהילות מקוונות ספציפיות לתעשייה, תוכניות חונכות ועמותות בוגרים.


אני מקווה שזה מועיל ומשאיר את הגישה החיובית הזו זורחת. זכרו, התמדה וחוסן מתוגמלים לעתים קרובות בסופו של דבר. יש לך את זה!


bottom of page