top of page

שש אסטרטגיות יעילות לתמיכה בחברים שמחפשים עבודה

כחצי שנה בתהליך לדייק את הצעד הבא שלי וכמוני יש לא מעט בתחום משאבי האנוש במיוחד כאלה כמוני שממוקמים בקצוות הסקאלה של הבכירות והנסיון התעסוקתי.


מהלך המיתון הזה, אנשי מקצוע מוכשרים כמוני וכמו קולגות רבים שלי נאבקים למצוא את ההזדמנות הבאה שלהם ופונים לרשתות שלהם לתמיכה. אבל מה אתה או את יכול לעשות אם אתה לא יודעים על משרות פתוחות שעשויות להתאים להם? אני מניחה שזה שכיח וללא ספק מתסכל. אתם לא לבד!


אשמח לשתף מה הרשת הנהדרת שלי עשתה עבורי וממשיכה לעשות על מנת לתת לכם השראה איך לעזור לקולגה שלכם שפונה. כמובן שמפתח הוא להתמקד בהוספת ערך ולתמוך בהם בכל דרך שתוכל.


הנה כמה אסטרטגיות יעילות שיעזרו לך לעשות בדיוק את זה:


אוזן קשבת 👂 - הציעו לשוחח איתם ולהקשיב לסיפור שלהם, למטרות שלהם ולדאגות שלהם. הראה להם שאכפת לך ושאתה שם כדי לתמוך בהם בכל דרך .


להציע עצות והכוונה 👣- . שתפו את החוויה שלכם ואת מה שעבד עבורכם במהלך חיפוש העבודה שלכם . תן להם טיפים כיצד לשפר את קורות החיים שלהם, כיצד ליצור רשת יעילה וכיצד לשמור על מוטיבציה בתקופה קשה זו.


חבר אותם עם אחרים ברשתות שלכם 🤝- . גם אם אינך יודע על תפקידים פתוחים, ייתכן שאתם מכירים מישהו שכן. הציגו אותם לאחרים בתעשייה או בתחומכם שעשויים להציע הדרכה או תמיכה. בנוסף חברו אותם לקבוצות פיתוח מקצועי. קבוצות אלו מספקות לעתים קרובות גישה למשאבים יקרי ערך, אירועי רשת והזדמנויות למידה שיכולות לסייע בצמיחה המקצועית ובחיפוש העבודה שלהם.



תכוונו למשאבים מתאמים 🔎 . כמו שיתוף מאמרים, ספרים או משאבים אחרים שמצאת מועילים במהלך חיפוש העבודה שלכם. הציעו לעיין בקורות החיים או במכתב המקדים שלהם ולספק משוב. כיתבו להם המלצה בליקדין .


עידוד 🔥 - חיפוש עבודה יכול להיות קשה, וקל להתייאש. הציעו עידוד ותמיכה, והזכירו להם את החוזקות וההישגים שלהם. שתפו איתם סיפורי הצלחה ותיאורי מקרה מעוררי השראה של אנשי מקצוע שניווטו בהצלחה בזמנים מאתגרים והתגברו על מכשולים במסעות הקריירה שלהם. סיפורי הצלחה אלו יכולים להניע ולהעניק השראה לאנשים שפוטרו לאחרונה, ולהזכיר להם כי כשלונות הם זמניים וכי חוסן ונחישות יכולים להוביל להזדמנויות חדשות ומרגשות.


המליצו על מסלולי קריירה חלופיים או תעשיות 🔐 : אם התעשייה הקודמת של מישהו הושפעה קשות מהמיתון, שיקולו להמליץ ​​על מסלולי קריירה חלופיים או תעשיות שבהן ניתן להעביר את כישוריו וחוויותיו. עזרו להם לחקור אפיקים חדשים ולהדגיש את הערך שהם יכולים להביא לתעשיות הללו. עודדו אותם לאמץ את השינוי ולראות את המעבר הזה כהזדמנות לצמיחה ולהמצאה מחדש.



זכרו, נטוורקינג עוסק בבניית מערכות יחסים, לא רק במציאת עבודה. על ידי תמיכה וערך מוסף לאלו שפונים אליך, אתה בונה רשת חזקה של אנשי מקצוע שיזכרו את טוב לבך ואת תמיכתך בעתיד. אז המשיכו לתת, המשיכו לתמוך, והמשיכו לבנות את מערכות היחסים הללו. ביחד, נוכל לעבור את המיתון הזה ולצאת חזקים יותר מהצד השני.

bottom of page